CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 20, 2009

thx 4 everything...~

erm...
banyak menda aku nk 2lis..
tp kdg2 mood malas nie makin menjadi2 lak...
aku dah start stdy...
cuti dah abis lol....
ader 2bln lagi tuk aku bertungkus lumus sem nie...
3hb52009 aku start praktikal lak....
hurm...
harap kali nie aku keluar dgn berjaya laa...
dah banyak sangat dugaan dan cabaran yg aku dah tempuhi untuk smpai ke peringkat nie...
penat lelah usah cakap laa...
kdg2 aku pernah giveup...
tp mende tuu sume dah memantangkan aku...
semua pengalaman yg aku lalui menjadikan aku lebih matang dan tabah...
banyak pahit manis nyer...
thx Q my besti nurhanisah mohd...kerana kamu aku menjadi lebih tabah dan matang...
thX sesangat...
kamu memang teman yg paling baek yg pernah aku knl...
syg kamu sgt2....muaaaxxx...
hehe...
doakan kejayaan aku ea teman2 sekalian....
aminnn...~

0 ulasan: