CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

What Happen to ME..! ohh gOd..~

aduish...
im crush on with someone...
cmne laa nie leh terjadik..
aku pun buntu..
dia pun crush on with me..
sgt susah..
realitinyer lain..
what i should do..
oh no..
i must think...think..think..carefully..
mmg laa org ckp..
patah tumbuh hilang berganti..
but it so complicated 4 me..
sosososoo difficult...
macam mane aku nk hadapi nyer..
YA ALLAH..
what happen to me right now..
aku takmo lukakan hati org..
aku pun kne jga hati byk pihak..
I must rule out my feeling to care other people's heart...
I hope I can overcome its decently possible..
i must try...
although this fiendishly to me..
satu jam saja kutelah bisa
cintai kamu,kamu,kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
satu jam saja kutelah bisa
sayangi kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup
dinantiku...
ini untuk saya kn..
thx otomen..
huhu..=)
i appeciate your feeling 4 me ...
tp..
biakan masa dan takdir yang
menentukan segalanya..

thx sgt2 sb meluahkan..
sekurang2nya sy tahu..
i appeciate that..!
thx lots..(",)

0 ulasan: