CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 24, 2009

KAMI~

Waahhhhhhh...
BES giler oo...
KAMI THE MOVIE...
hihi...
aku xpernah miss....
yg episod tuuu pun aku tgk...
mmg febret aku laaa KAMI nie..
tersangat laaa BES...
Tp ending dia sunguh sedey laa...
sangat-sangat sedey....
Abu mati..
tibe2 jdik xsy0k lak...
aku tetibe jdik sedey gak...
huahua..
murah btol air mate aku nie..
hihi...
selalu jer kluar time2 ader bab2 yg menyentuh KALBU...
hahhahaa...
biase laa aku kn minah jiwang..
ooppss...~
xdapat dinafikan lgik...
hoho...
tp kn aku ske Ali sb dia CUTE...
jAmbuuu...
hehe...
yg gurl lak aku ske lynn...
sb dia cool....
uiks...
waawaawaa...
mengediks laa aku...
apepun mmg THE BES laa KAMI nih...
aku enjoy sgt....
BES..BES..BES....=)
korang try r tgk....
xrugi aku cakap....
kihkihkih....
im enjoy it....
yeeeaaahhhh...
Tiada bintang
Dapat menerangkan hati
yang telah dicelah
Bagaiku lumpuh
tak mampu berdiri
Aku tetap begini
Takkan berubah kerna aku tetap aku
Dan lalu rindumu bukanlah aku
Guna hati, akal dan fikiranmu
Berbeza
Kau dan juga aku
Dua hati yang tak mungkin bersatu
Apakah aku
Hanya boneka yang sering engkau mainkan
Yang dikawal oleh jari-jarimu
Ku punya hati dan perasaan
Pernahkah engkau fikirkan
Cukup cukuplah oh cukuplah
Tak faham tak tahan
Sabarku tak tertahan
Melayan sikapmu perawan
Berbeza-berbeza
Kau dan aku berbeza
Kita memang tak serupa
Bebaskan bebaskan
Ku ingin dilepaskan
Kita tidak sehaluan
Cukuplah sudahlah
Sampai di sini saja
Hubungan kita berdua
THE MOVIE
THE MOVIE
the cast.

the series.
KAMI





0 ulasan: